środa, 30 maja 2012

Środa

Jutro wyjeżdżam na całodniową wycieczkę z uczelni oglądać zastosowanie geotermii na Podhalu, oczywiście beż kapieli w basenach termalnych się nie obędzie. Może przy okazji znajdę jakiś malutki sklepik z pocztówkami i będę mieć czas je kupić? Kto wie...


 Kartka oczywiście od Spiacej- tydzień bez kartki od Spiacej tygodniem straconym :D










 Kartka pochodząca z poniedziałkowej paczki od Pawła ;) Szwajcarska wioska Soglio- Val Bregaglia
 Kolejna kartka pochodząca z poniedziałkowej paczki od Pawła ;)
 Hawajska zatoka Hanauma- została utworzona przez oceaniczną erozję zbocza starożytnego wulkanu.
 Nie ukrywam, że odkąd dołączyłam do postcrossingu miałam nadzieję otrzymać kartkę przedstawiającą Wielki Kanion Kolorado. Nie za sprawą postcrossingu, ale w końcu mam takową pocztówkę. W Wielkim Kanionie Kolorado widoczny jest przekrój przez skały ,które powstały od prekambru po trias. Krótko mówiąc ogrom geologicznej historii.
Pozostałe kartki od Pawła widoczne poniżej.








 Oprócz kartki od Spiacej dostałam dzisiaj z natura tagu śliczną wiewiórkę :D Kartka pochodzi od Bubełe- zupełnie nie wiem czemu wcześniej nie napisałam od kogo! Może przez ten skomplikowany nick :D
Dzisiaj także pocztówka z dłuższej wymiany od Krystiana. To już 3 :D

2 komentarze:

  1. Cieszę się, że wiewiór dotarł bezpiecznie i się spodobał! Pozdrawiam =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie wiewiórki są super, nie dość, że rude, to jeszcze lubią orzechy włoskie :D
      Pozdrawiam również

      Usuń