niedziela, 13 maja 2012

11 maj

W piątek dostałam kolejne oficjalne kartki dzięki czemu ilość wysłanych i otrzymanych zrównała mi się ;-)


 Pierwsza z nich od Niemca, który miał taką fantazję, że jest Goranem Bregovicem :D
Kartka ma u góry takie jakby złotko? czy coś, dzięki czemu świeci się i zachód słońca wygląda jak prawdziwy.








  Kolejna z Włoch, w końcu doczekałam się ślicznej włoskiej kartki oficjalnej, która nie jest beznadziejną darmówką. W dodatku wenecka.
  Ostatnia kreskówkowa z Holandii- Tom i Jerry we własnej osobie ;-) 
Dzień bez kreskówki dniem straconym.


Jeszcze prywatna kartka od Spiacej wenezuelska :) wybrana specjalnie dla mnie- z górami.


















Mam już jedną z samej Wenezueli, ale ta od Spiacej jest piękniejsza :D


Jeszcze tag międzyforumowy od Pauli.

Oprócz tego 2 koperty ze znaczkami od kesji i Uli, którym bardzo serdecznie dziękuję ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz