wtorek, 22 maja 2012

22 maj

Dzisiaj w skrzynce 2 pocztówki od Śpiącej. Dziękuję bardzo :)
 Świetna pocztówka urodzinowa, której się kompletnie nie spodziewałam. Mix moich ulubionych (:))pocztówkowych tematów- zwierzaków i kreskówek.
Druga pocztówka jest jedną z moich ulubionych( favów) :D Moja mama uwielbia czytać moje pocztówki, szczególnie ją śmieszy jak ktoś pisze:  to jest moja ulubiona kartka/ mam nadzieję, że to będzie Twoja ulubiona kartka itd. Słowo ulubiona zaczęło być moim ulubionym ;-) Tyle radości, heheh
Spiaca nie pisała nic o ulubionych kartkach, przez co kartki nie zainteresowały mojej mamy :D i mogłam sobie spokojnie przeczytać.




Po reggae koncercie ciągle mam w uszach piosenkę "Ściana" -> http://panna.joanna.wrzuta.pl/audio/6aAnf7giIDE/banach_feat._dziun_gutek_-_sciana

Druga, której się doszperałam szukając "Gutka" w różnych konfiguracjach :D to "Wszystko będzie dobrze" , cały teledysk mi się podoba ! Takie są skutki buszowania w internecie zamiast wziąć się za coś pożytecznego, np. naukę :D:D to siedzę i w kółko oglądam http://www.youtube.com/watch?v=T5AVjJfj3ao

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz