sobota, 5 maja 2012

Afryka

Zainspirowana książkami Kwiat pustyni, a później Białą Masajką i jej kontynuacją zaczęłam interesować się Afryką. A no i bym zapomniała oczywiście Wojciechem Cejrowskim i jego podróżami po Afryce.
Ciągle mam przed oczami odcinek karawana soli.
Przygodę z postcrossingiem rozpoczęłam właśnie po to, by dowiedzieć się czegoś więcej, u źródła. Co prawda pierwszy afrykański swap był nieudany, tzn. ja wysłałam 3 kartki w zamian nie otrzymując nic. Ale nic to, nie zraziłam się tym i następny swap już się udał. Mam nadzieję, że będę mogła kiedyś odwiedzić Afrykę i ukształtować swój obraz o niej ;)
Aktualnie mam stałego swapa z Aną, z którego jestem bardzo zadowolona.
Oto moja afrykańska kolekcja :)



Szczególnie lubię pocztówki z dzikimi zwierzętami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz