poniedziałek, 7 maja 2012

07 maj

Jednak ktoś przeczytał poprzedniego posta :)
Karteczka powędruje do DwaWilki, od razu piszę, że wyślę pod koniec tygodnia, bo dopiero dzisiaj zapłaciłam za znaczki, pewnie będą w czwartek.

Bądźcie czujni w przyszłości kolejne niespodzianki ;D

Dzisiaj off - geologiczna kartka, jak sama nadawczyni zauważyła nie dość, że zielona (jeden z moich ulubionych kolorów) to jeszcze minerał. ;) A mowa o http://www.postcrossing.com/postcards/BE-149351


Z tyłu na kartce jest tekst w różnych językach o minerale widocznym na kartce- oczywiście jest to kalcyt. Reszta opisu jest zaklejona przez wiadomość od posctrossera :D

Kalcyt- węglan wapnia silnie burzy z kwasem solnym, co było dla mnie kiedyś jedyną zabawą na ćwiczeniach z geologii ogólnej a wygląda to mniej więcej tak -> http://www.youtube.com/watch?v=nvQEL2V-nWA  :D
 No i jeszcze znaczki całkiem fajne :)

 


Oprócz oficjalnej kartki przywędrowały do mnie dwa stałe swapy, od Lindy z Anglii i Annick z Francji.

 Ta kartka szczególnie sprawiła mi radość, nadawczyni częściowo wypisała ją po polsku ! ;)

 Znaczki z Francji. Zawsze gdy widzę tą rybkę, myślę Gdzie jest Nemo?:D
 Alnwick castle, wikipedia podpowiada mi, że Zamek Alnwick był planem filmowym kilku filmów, m.in. dwóch części Harrego Pottera. !









Całkowicie zapomniałam o jeszcze jednej przesyłce- wymianie z Hiszpanem
 Nie jestem zwolenniczką starych kartek. Ta została wysłana przez miłego Hiszpana, zapomniałam całkowicie o naszej wymianie.

Most  Alcantara ( po arabsku al-Qantara znaczy "most") nad rzeką Tag. Zbudowano go  bez wykorzystania zaprawy murarskiej w 105 r. n. e.

Źródło wikipedia
 Kolejna kartka od Hiszpana.
Chorwacja- Dubrownik

1 komentarz:

  1. Yay, bardzo się cieszę. Dziękuję i czekam cierpliwie :)
    2Wilki

    OdpowiedzUsuń