sobota, 26 maja 2012

Maj

W tym tygodniu listonosz przyniósł takie o to cuda ;-)
Miałam trochę mniej czasu ze względu na zbliżające się zaliczenia no i sesję.

Pierwsza kartka pochodzi z oferuję tagu od Uli. Mam już jedną taką, więc to druga do mojej kolekcji. Pierwsza jest z Big Benem. Kartki pochodzą z serii ikeowskiej ;-)

Kolejna kartka pochodzi z Kanady od Ashley, dostałam również taki sam magnes na lodówkę. Kopertę dostałam idealnie 25 maja w moje urodziny ;-)

Trzecia kartka to podziękowanie od skalpela, za kartkę z papierosem. Z niej dowiedziałam się, że podobno przekrzywiony znaczek oznaczał kiedyś pytanie- "czy mnie kochasz", natomiast odwrócony oznaczał zerwanie znajomości.  Chyba muszę większą wagę przywiązywać do tego jak przyklejam znaczki. Często mi się zdarza je przekrzywiać.

4 i 5 kartka są od Any z RPA, uwielbiam kartki ze zwierzętami, zresztą był już o tym post.

6 kartka to mój znak zodiaku- bliźnięta od Ashley.
7 kartka to krzywa wieża w Pizzie, podziękowanie za wysłane bilety.


8 kartka to kolejna od Ashley z Kanady. W tym tygodniu skrzynka była pełna m.in dzięki niej.
9 kartka to kartka imieninowa od cioci. Dostaje je co roku. ;) Ciocia to chyba jedyna osoba, która w ten sposób składa życzenia. Mam nadzieję, że to się nie zmieni ;-)


Wszystkim serdecznie dziękuję :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz