sobota, 4 sierpnia 2012

Szczerze mówiąc już się trochę pogubiłam w tym co dostaję.
Ostatnio na pewno przybył mi nowy kraj Australia :) od świetnej Penny.
 Ale to wszystko jest teraz nie ważne... za chwilę mecz siatkówki. :)
Od meczów Ligi Światowej - od meczu z Brazylią jestem tak zakręcona na punkcie siatki, że na wyjazd wybrałam taki ośrodek, żeby był telewizor. W końcu nie oglądnąć finału- no po prostu nie można!
A tak w ogóle to polecam bloga K. Ignaczaka - Igłą Szyte, widać, że chłopaki są normalni i sodówka im nie uderzyła, mam nadzieję, że tak pozostanie :)
Link do bloga -> http://www.iglaszyte.pl/


Aktualizacja nowych pocztówkowych krajów (57):
Algieria, Austria, Australia Bahrajn, Barbados, Bangladesz, Belgia, Białoruś, Bułgaria, Brazylia, Chiny, Chorwacja, Cypr,Czechy, Estonia, Fiji, Filipiny, Finlandia, Francja, Hiszpania, Holandia, Hong- Kong(? :/),Irlandia, Indie, Indonezja, Islandia, Izrael, Japonia, Kanada, Kazachstan, Korea Południowa, Litwa, Łotwa, Macedonia, Malezja, Mikronezja, Niemcy, Norwegia, Oman, Polska,Portugalia, Rosja, Rumunia, RPA, Singapur, Słowenia, Tajlandia, Tajwan, Trynidad i Tobago, Turcja, Ukraina, USA, Wietnam, Wielka Brytania, Wenezuela, Włochy,  Zjednoczone Emiraty Arabskie 
Niedługo kolekcja powinna powiększyć się o:
Andorę Czarnogórę i Katar trzymać kciuki ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz