poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Poniedziałek

Dzisiaj pełna skrzynka- w tym 3 normalne pocztówki i touchnotowy spam :)
Ale po kolei:
Pierwsza kartka to trochę niespodzianka kartolotkowa. Nie ywbierałam dokłądnie kartki, bo wsyztkie mi się podobały- poprosiłam zatem, którąś z malarstwa. Kartka od Agga24. Widzę, że nie tylko ja pisałam kartki w dniu porażki naszych siatkarzy. Ja pisałam przed- jeszcze z nadzieją.
Na osłode przeczytałam wczoraj wieczorem, że K. Ignaczak dostał indywidualną nagrodę- jest najlepszym przyjmującym IO.
Kartka ma śliczny znaczek z papużkami i naklejkę.
Reprodukcja to akwarela Aleksy'ego Kiriuszyna- Posesja nr 9 przy Kwiatka w Płocku1955.
To pierwsza wygrana Agi- tym bardziej się cieszę, że randomizer wybrał właśnie mnie.
Kolejna kartka to RR od katki. Katka pisze, że rynek Wrocławski niewiele się zmienił. Tylko szyldów mniej.
Pocztówka przedstawia Północno- zachodni naroże rynku z widokiem na kościół św. Elżbiety ( XIXw.)
Tak wiem, że to białe mozna oderwać- ale nigdy nie odrywam- chyba, że samo się oderwie to co innego :P
Karteczka pochodzi z kameralnego zlotu w NY :D
Bardzo dziękuję decollage za pamięć. I Spiacej za autograf :P
Kartka z wymiany fbkowej z Jasmine. Na kartce zanczek w kształcie sześciokata foremnego :D i drugi znaczek z prezydentem i wiceprezydentem Tajwanu.
Śliczna geologiczna kartka.
Kartka od inek.  Zbierałam kiedyś zeszyty Historia Polski i mam tam sporo reprodukcji takich propagandowych plakatów.

Kartka od Lucyny mojej znajomej ze studiów.
Dostałam też drugą taką z forum od katki256.
O siatkówce już po raz kolejny nie będę pisać. Idealnie w moje preferencje.

Karteczka przedstawia brazylijskiego siatkarza plażowego. Oglądałam mecz plażówki między naszą drużyną, a Brazylijczykami. Świetny mecz to był i mieliśmy spore szanse, żeby wygrać.
RR od Mateq123.

RR od krufki. Krufka pisze, że jest to miks a ja kilka razy czytałam i cały czas widziałam tam mikis :D Zastanawiałam się o co chodzi, haha

W RR sporo osób wybrała HP. śliczne kartki na prawdę. Ta wyszła jak normalna kartka- mogłabym taką nawet kupić ;)
Ja oglądnęłam i przeczytałam już wszystkie części. Poczekam jeszcze parę lat aż mi się z pamięci trochę wymaże i przeczytam od początku. ;)
Dziękuję bardzo katce.

Kolejna kartka od katki, hehe :)

Mój ulubiony czarny charakter w HP. Od edetty, która dla odmiany go nie lubi ;)

Kartka od Leny- widzę, że nie tylko ja ma w niedziele dzień pizzy, hehe

Kartka od moonlitki. Szkic Marty.

Kolejna kartka to kartka przedstawiająca Chirurgów. Widzę, że nie tylko mnie nie podobało się zakończenie ostatniej serii!
Kartka od ewejki.

Dostałam bajkową kartkę od krufki. Nie wiem czemu po zdaniu, że chciałam bajki jest o 5-latkach, hehe No dobra jestem dziecinna :D


Ostatnia kartka z reksiem od Justyś. Super











Wszystkim bardzo serdecznie dziękuję te touchnoty to super sprawa :D podziękowania dla inek - w końcu nie mam problemów z ustawianiem postu tak jak chce :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz