czwartek, 23 sierpnia 2012

Geologiczny akcent


Dzisiaj w skrzynce 1 koszmarek, jedna przeciętna ( ale za to z super znaczkiem) i jedna z favów.
Zacznę od koszmarka. Kobieta zaczyna dopiero przygodę z pc.
Czy to jest kartka, czy nie sama nie wiem.

Najładniejsza zdobycz dzisiejszego dnia ;)












Skrzynka. Ja za taką tematyką nie przepadam, ale kartka jak kartka :)
Przejdźmy do znaczków.  A raczej tego jednego. Znaczek jest podpisany po ukraińsku więc zdecydowałam sprawdzić moją wiedzę geologiczną. Czy ten minerał to labrador? Wpisuję w google tłumacza i co - zgadza się :D Pierwsza litera jest trochę inna ale to chyba dlatego, że to duża litera :D  Tło znaczka  się błyszczy pod światło, trochę ja ten minerał.
Poszukałam jeszcze grafik dla pewności i proszę co znalazłam Mój to ten na samym dole z nominałem 1.50

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz