sobota, 18 sierpnia 2012

Moje wysłane

Tak sobie wymyśliłam, że dzisiaj sprawdzę sobie statystyki na pc.
 Na zielono kraje, z których nie dostałam jeszcze oficjalnej pocztówki
Poniżej wszystkie kraje, które do tej pory wylosowałam ( łącznie z tymi "przeterminowanymi" i w podróży)
Rosja 16x,
USA 16x,
Niemcy 14x,
Holandia 13x,
Białoruś 12 x,
Tajwan 10x
Chiny 7x,
Finlandia 7x,
Kanada 5x,
Ukraina 4x ,
Włochy 3x,
Litwa 3x,
Hiszpania 3x
Belgia 2x,
Indonezja 2x
Australia 1x
Bułgaria 1x
Estonia 1x,
Francja 1x,
Japonia 1x,
Łotwa 1x,
Malezja1x ,
Hong Kong 1x,
Słowenia 1x
Wielka Brytania 1x

"Przeterminowane" mam tylko 2 kartki- obie do USA
Wysłałam dwukrotnie drugi raz kartkę- do USA i Holandii.
4 zgubione kartki to mniej niż 4% całości !
Najdłużej podróżująca kartka to do Tajwanu 136 dni, a najkrócej 3 dni do Kanady i dwukrotnie do Niemiec.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz