niedziela, 22 lipca 2012

Aktualizacja nowych pocztówkowych krajów (55):
Algieria, Austria, Bahrajn, Barbados, Bangladesz, Belgia, Białoruś, Bułgaria, Brazylia, Chiny, Chorwacja, Cypr,Czechy, Estonia, Fiji, Filipiny, Finlandia, Francja, Hiszpania, Holandia, Hong- Kong(? :/),Irlandia, Indie, Indonezja, Islandia, Izrael, Japonia, Kanada, Kazachstan, Korea Południowa, Litwa, Łotwa, Macedonia, Malezja, Mikronezja, Niemcy, Norwegia, Oman, Polska,Portugalia, Rosja, Rumunia, RPA, Singapur, Słowenia, Tajlandia, Tajwan, Trynidad i Tobago, Turcja, Ukraina, USA, Wietnam, Wielka Brytania, Wenezuela, Włochy,  Zjednoczone Emiraty Arabskie 
Niedługo kolekcja powinna powiększyć się o:
Australię,Andorę i Katar trzymać kciuki ;-)

Trochę mnie nie było- dwa dni chyba, a w skrzynce w międzyczasie same ( no może po za offem) wspaniałości ;-)
 Od skalpela z zamówienia "To już uzależnienie", sama w ramach oszczędności nie brałam w nim udziału. Za kawą nie przepadam, prawie w ogóle nie pijam, ale w tej kartce podoba mi się kompozycja. Mam już jedną w takim stylu https://picasaweb.google.com/114201676409017450947/Europa#5738742554536109106



Kartka od krufki z koncertu życzeń. Śliczniutki ;-)
 Powyżej off z Malezji. Mój pierwszy off w dodatku od tamtejszej jedynki!
Dobrze, że to nie moja pierwsza kartka z Malezji.
Kartka obok, to część fb swapu.
 Kartka niespodzianka od Agga24. Świetna! Mam nadzieję, że kiedyś zobaczę Wenecję na własne oczy ;-)
Kolejna część fb swapu.
 Oferuje tag od Moniki. Bardzo się cieszę, że udało mi się ją wypatrzyć :) To w zasadzie moja 2 kartka z Titaniciem, ale ta dużo bardziej mi się podoba, w dodatku jeszcze dopasowany znaczek ;-)
 Powyżej kolejna część swapu, moja pierwsza kartka związana z reggae :)

Kolejne 2 to kartki 3D również z wymiany fb.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz