poniedziałek, 16 lipca 2012

Manekin

Coś skaner mi nie działa, a nie chce mi się resetować kompa. No nic będzie bez skanów. Dzisiaj w skrzynce stała wymiana z Krystianem i koperta od samlanki (?) nigdy nie wiem . :D
Prawdopodobnie w środę wyjeżdżam, niby nie na wakacje ale może trochę wypocznę? Oby nie było zbyt mocnego słońca bo się ugotuję w gumiakach( oczywiście jak zdążę je kupić). :D
Aktualizacja moich pocztówkowych krajów:
Algieria, Austria, Bahrajn, Barbados, Bangladesz, Belgia, Białoruś, Brazylia, Chiny, Chorwacja, Czechy, Estonia, Fiji, Filipiny, Finlandia, Francja, Hiszpania, Holandia, Hong- Kong(? :/),Irlandia, Indie, Indonezja, Islandia, Izrael, Japonia, Kanada, Kazachstan, Korea Południowa, Litwa, Łotwa, Macedonia, Malezja, Mikronezja, Niemcy, Norwegia, Oman, Polska,Portugalia, Rosja, Rumunia, RPA, Singapur, Słowenia, Tajlandia, Tajwan, Trynidad i Tobago, Turcja, USA, Wietnam, Wielka Brytania, Wenezuela, Włochy,  Zjednoczone Emiraty Arabskie 
Niedługo kolekcja powinna powiększyć się o:
Australię,Cypr i Katar trzymać kciuki ;-)

Doczekałam się w końcu zdjęć od Domi z wyjazdu majówkowego, wrzucę trochę a co mi tam :)

Dzisiaj wrzucę trochę zdjęć z Manekina- naleśnikarni (z darmowymi pocztówkami), o której było w jednym z pierwszych postów. Wnętrze robiło wrażenie...
 Tak Manekin wyglądał z zewnątrz -był trochę schowany za sporym parkingiem, przez co dość długo go szukałyśmy chodząc raz w jedną stronę raz w drugą.
 Tutaj jeden ze stolików na piętrze, stylowa lampa ^^.
 Tutaj trochę większy fragment piętra.
 Bar i fototapeta.
Nasze naleśniki. Moje były trochę za słodkie, z tego co pamiętam miałam: wiśnie, sos jakiś i w środku czekoladę a i jeszcze najwspanialszą bitą śmietanę- była pyszna.

1 komentarz:

  1. No właśnie, jak tylko zobaczyłam zdjęcia, to wiedziałam, że chodzi o Gdańsk. :-D Kocham tę naleśnikarnię! Często w niej bywam. A darmowe pocztówki są the best. Czekają na wysłanie do niewdzięcznych ludzi. :-P

    OdpowiedzUsuń