wtorek, 21 maja 2013

WWF

Ciągle nie mogę się zdecydować jaki typ pocztówki podoba mi się bardziej, czy industrialny klimacik ze stocznią, szybem kopalni, czy może naturalny niezmieniony krajobraz.
Zaczęłam wyszukiwać pocztówek ze znaczkiem WWF (pandą^^).
Póki co mam 2 takie pocztówki- jedną dostałam całkiem niedawno- tą z bohaterką loga (gdy byłam w Berlinie ze względu na pandę miałam odwiedzić tamtejsze zoo, szkoda tylko, że pogoda była mroźna i z tych planów musiałam zrezygnować (logo jest z tyłu pocztówki)). Polecam wszystkim fb wymiany, czasem można dostać naprawdę skarby.

A tak w ramach dygresji uważam, że wydawanie pocztówek przez różnego rodzaju organizacje jest strzałem w dziesiątkę. Pozwala nieco przybliżyć profil danej organizacji i być może zainteresować kogoś do poszukania więcej na jej temat. Nie trzeba daleko szukać już w Bystrej (swoją drogą niedaleko Szczyrku, w którym miałam kartowanie hydrogeologiczne) działa pracownia na rzecz wszystkich istot, która wydaje piękne pocztówki. Można je dostać w zamian za datek na rzecz tej fundacji.

Tradycyjnie linki:
http://www.wwfpl.panda.org/
http://pracownia.org.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz