sobota, 25 maja 2013

Niestety coraz mniej czasu w związku ze zbliżającą się sesją. Kończy się młyn projektów a zaczynają testy i egzaminy.
Za tydzień w Krakowie odbywa się dwudniowa giełda minerałow, jeżeli ktoś ma ochcotę to serdecznie zapraszam do budynku głównego AGH.
Będę miała okazję pomagać przy organizacji giełdy :):)

Wracając do skrzynki pocztowej, po czwartkowym pocztówkowym poście nadszedł tłusty piątek^^
Śliczna kartka z małym prezentem od mojej ulubionej kanadyjki Ashley. Mimo, że już nie wymieniamy się tak regularnie pocztówkami jak kiedyś nadal pamiętała o moich urodzinach. Jestem niesamowicie wzruszona :)
Kolejne 2 pocztówki pochodzą z tagów.
Pierwsza z widokiem na morze w Świnoujściu od tyriona. Jak byłam w około 6 klasie byłam na kolonii w Świnoujściu, ale tego miejsca z pocztówki zupełnie nie pamiętam. Pamiętam za to dziki wychodzące z lasu i przechadzające się bezstresowo przez ulice miasta oraz tabliczkę na plaży z napisem, że tu kończy się teren państwa polskiego. Zbyt dużo nie pamiętam, no ale kiedy to było 10 lat temu?


Kolejna pocztówka to postallówkowy tag a kartka pochodzi od jabajbaj.

Ostatni Polski akcent to smerfy od anianna z wymiany praskiej. Uwielbiałam tą bajkę (szczególnie kilku-odcinkowy motyw podróży z dziadkiem smerfem?-ten co miał żółtą czapkę), oczywiście zaraz po gumisiach, bo na ich punkcie miałam obsesję. A sąsiedzi do dzisiaj jak im się przypomni wołają na mnie gumiś ^^. A wy mieliście jakąś ulubioną bajkę, na którą czekaliście cały dzień?

Ponadto nowy kraj czyli Grecja x2 :)


oraz kartka z Tybetu, ale poza podpisem na kartce nie ma ani słowa, a szkoda. Wygląda na to, że pocztówka przedstawia najwyżej usytuowany na świecie pałac- Pałac Potala. Znajduje się on na wysokości 3700 m n.p.m., czyli wyżej niż najwyższy szczyt Polski! Jest to obiekt znajdujący się na liście światowego dziedzictwa UNESCO.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz