środa, 22 maja 2013

środa

Korzystając z rosnącej oglądalności bloga co wiąże się przede wszystkim z moim udziałem w konkursie blogowym pozolę sobię na małą kampanię informacyjną ^^.
Zachęcam do czytania etykiet wód mineralnych -nie żadnych źródlanych, które pijecie. Szczególnie warto zwrócić uwagę na ich mineralizację (ilość rozpuszczonych składników)- w końcu chyba po to pijemy wodę mineralną i za nią płacimy, żeby dostarczyć jakichś minerałów do organizmów, a nie je z niego wypłukiwać. Wody niskozmineralizowane owszem nadają się do spożycia, ale dla małych dzieci, osób chorych m.in. na nerki, albo do przygotowywania posiłków- jak np. chcemy mieć lepszy smak herbaty.

A wy jakie wody pijecie? Zwracacie uwagę na etykiety?

Ale wracając do pocztówek dzisiaj w skrzynce same cuda, jedna pocztówka nawet łapie się do geologii :) Nasze wspaniałe góry.
Ale od początku, Śpiącą chyba już 2 rok jest pierwsza z życzeniami :P
Następnie 3 kartki z konkursu za co kocham Spiaca? :) Znaczy nie ja, tylko justyś i to właśnie od niej są kartki.


Pierwsza kartka pochodzi z kalendarza unigrafu- mam już takie 2- może zbiorę całą 12 :)
Druga to reprodukcja działa płockiego malarza Aleksa Kiriuszyna (Piosenka 1950), z tej serii również posiadam parę pocztówek. A ta ostatnia przedstawia reprodukcję ilustracji z Magazynu Mód i Nowości dotyczących Gospodarstwa Krajowego wydanną przez Bibliotekę Uniwersytecką w Warszawie.


Ostatnia kartka to wymiana facebookowa z przemiłą niemką. W dodatku na kartce jest śliczny znaczek latarnia. Kartka pochodzi z serii lali card. Z tej serii również mam kilka pocztówek. Same serie dzisiaj :)

A i na koniec się pochwalę, że pewnien czas temu dałam na oficjalnym forum ogłoszenie, że szukam kartek z moich brakujących krajów. I co się stało? Użytkownik z Izraela sam do mnie napisał jak zobaczył pocztówkę z postallvoe z prośbą o wymianę. W ciągu mojej dwuletniej kadencji na postcrossingu, drugi raz zdarza mi się, że ktoś z rzadkiego kraju prosi mnie o wymianę (za pierwszym razem byłą to Weneuela :). Jeden sklepik a tyle dobroci ;)


Zachęcam do aktywnego uczestnictwa w życiu tego bloga, podczytywaniu, komentowaniu? A być może wrócą formy krótkich zabaw jak z początku istnienia tego bloga. Ale to dopiero po rozstrzygnięciu konkursu na bloga, nie będę dawać kiełbasy wyborczej, haha

PS poniżej zamieszczam inne kartki z powyższych serii które mam już w moim zbiorze











3 komentarze:

  1. Ja od kąt miałam na studiach o mineralizacji wody, zawsze sprawdzam etykiety :P Taki małe zboczenie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też od tego momentu.
      mineralizacja + zawartość Mg i Ca :)

      Usuń
  2. Tyle okazów w skrzynce za jednym razem? Cudownie!
    Zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń