wtorek, 28 maja 2013

Dzisiaj trochę luźniejszy dzień to i notka się pojawi :)
A co jak szaleć to szaleć:)
Najpierw dobra wiadomość, jeżeli ktoś ma ochotę na kartkę z Bahrajnu od sprawdzonej osoby to proszę o kontakt,wystarczy mieć tylko tą kartkę  https://picasaweb.google.com/114201676409017450947/DoWyslaniaToSWAP#5883043156352396034 .
Dzisiaj i wczoraj w skrzynce pojawiło się:
Bieszczadzka kartka z życzeniami urodzinowymi :) Bardzo dziękuję za pamięć :)
 Postallówkowy tag od Lili. Śliczna kartka ślicznie dopasowane znaczki z mojej ulubionej serii Tytus Romek i Atomek, no i oczywiście wspaniałe pismo.

 Powyżej urodzinowa kartka od Annick mojej postcardpalki :)

Oprócz tego 3 offiki


 Jak byłam mniej więcej w gimnazjum to zaczytywałam się Harrym Potterem, szczególnie zadziwiały mi schody w akademiku. Poszłam na studia i co! Ogromne schody każdemu kojarzyły się z Harrym Potterem :D
i zwierzakowy tag od Monikuchy

Wszytkim bardzo serdecznie dziękuję, na dłuższą notkę niestety nie mam siły.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz