sobota, 2 czerwca 2012

Sobota

Dzisiaj w skrzynce pusto, ale korzystając z chwili wolnego przed sesją postanowiłam porobić zdjęcia znaczkom, które otrzymałam ( większość na pocztówkach, część na kopertach). Mam nadzieję, że coś na zdjęciach będzie widać ;) Po kliknięciu na zdjęcie powiększa się ;-)
 Znaczki z Finlandii.
Najlepsza jest chyba flaga( trochę za bardzo ją przystawiłam, tak naprawdę dół znaczka jest w kształcie flagi) i ten znaczek pod nią.
 Znaczki z Filipin.
 Znaczki z Malezji.
 Znaczki z Kanady. Kiedyś miałam 2 stałe swapy, teraz tyko 1. Pan Denis zawsze naklejał mnóstwo znaczków, kartka ślicznie wyglądała, ale kosztem znaczków nie było miejsca na pisanie wiadomości.
 Znaczki z Francji. Większość od Annick.

 Znaczki z R.P.A. Po prawej są dwa znaczki 3D z dinozaurami.
















Czy nie wydaje się wam czasem, że postcrosserzy z „rzadkich” krajów strasznie wyłudzają na swapach? Ostatnio miałam okazję porozmawiać z kolekcjonerem ze Sri Lanki. Za 1 pocztówkę chciał ode mnie 50 używanych znaczków. No bez przesady… Albo za 50 pocztówek 5 bloczków znaczków za 10 zł, niby już lepiej ale po co mi 50 czystych pocztówek i co jeżeli znaczki się zgubią 50 zł w plecy. Pytałam dalej i co wtedy powiedział, że ewentualnie 2 bloczki po 10 zł za 12 pocztówek. Stwierdziłam, że się nie dogadamy, a ja nie mam zamiaru tyle płacić. W ten sposób odpuściłam sobie Sri Lankę. To chyba świadczy, że nie jestem tak bardzo uzależniona?:D

 Znaczki z Holandii + wspaniała Disneyowska koperta
 Znaczki z Białorusi.
 Znaczki z Portugalii.
 Powyżej znaczki z Rosji- nie wiem czemu nie mogę nic napisać obok nich :(
Obok znaczki z Włoch.
 Znaczki z Tajwanu. Jak widać zbyt wiele pocztówek stamtąd nie mam.
 Znaczki z Wielkiej Brytanii.
 Znaczki z USA, większość od Śpiącej Marty.
Niżej powiększenie na znaczki Pixarowskie, może będzie trochę lepiej widać.
 Znaczki z krajów, z których nie mam zbyt dużo kartek. Belgia, Islandia, Czechy, Litwa, Hiszpania, Rumunia, Łotwa.
 Znaczki z Polski, mimo, że regularnie zamawiam znaczki przez internet i wydawało mi się, że przejrzałam cały sklep, to część ze znaczków widziałam pierwszy raz  dopiero na kartkach od was.
 Chiny, jak widać mam mało kartek z tego kraju.
 Znaczki z pojedynczych krajów ciąg dalszy.
Izrael, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Oman, Trynidad i Tobago, Turcja, Bahrajn, Barbados, Indie, Belgia, Singapur, Brazylia, Fiji, Wietnam, Indonezja.
Poniżej powiększenia.


Udało mi się sprawdzić z jakich krajów mam pocztówki otrzymane przez postcrossing
(TYC, tagi, swapy, oficjalne, loterie) :
Algieria, Austria, Bahrajn, Barbados, Bangladesz, Belgia, Białoruś, Brazylia Chiny, Czechy, Estonia, Fiji, Filipiny, Finlandia, Francja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Indie, Indonezja, Islandia, Izrael, Japonia, Kanada, Kazachstan, Korea Południowa, Litwa, Łotwa, Macedonia, Malezja, Mikronezja, Niemcy, Oman, Polska, Rosja, Rumunia, RPA, Singapur, Tajlandia, Tajwan, Trynidad i Tobago, Turcja, USA, Wietnam, Wielka Brytania, Wenezuela, Włochy,  Zjednoczone Emiraty Arabskie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz